خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

خدایا به همه بیاموز که همه ی مخاطب های خاص پسر نیستند!!!

خدایا به همه بیاموز که وقتی میگوییم مخاطب خاص منظورمان خود مخاطب خاصمان است.نه یک قشر کلی!!!

خدایا به همه بیاموز که وقتی میگوییم حالم بد است دلیل بر وجود عشق وعاشقی و دوست پسر و... نیس!!!

خدایا به همه بیاموز که میشود عاشق دوست خود بود...لزومی ندارد پسر باشد!!!

خدایا دستم به دامنت اینا رو بیاموز...من دربست درخدمتم!!!

 

*بچه ها به داداش مرتضی هم سر بزنید:http://www.jaddeh-khaki.loxblog.com/



نظرات شما عزیزان:

دختر بداخلاق
ساعت11:58---19 آذر 1391
کاش میتوانستم ارام شوم



راحت شوم





محو شوم





من از این روزگار خسته شده ام



از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند و کند می گذرند بیزارم



من از تمام شایدها و بایدها متنفرم



فقط همین
پاسخ: مرسی...خوجل بود!☻


maryam
ساعت13:11---15 آذر 1391
وبت عالییییییییییییه به منم سری بزن منتظرتم پرنسس .اگه وبمو دیدی خوشت اومد تبادل لینک کنیمپاسخ: چشم بسته مطمینم قشنگه.♥

چیا
ساعت17:20---13 آذر 1391
خدایاهمه ی این چیزهایی راکه پرنسس گفت به همه بیاموز......!!!!پاسخ: خدا از دهنت بشنوه...

بنده خاكي
ساعت15:32---13 آذر 1391
اي جان...

سلام پرنسس جونم...

بي خيال اين جماعت...

بزار تو خيالات پوچ و بيهوده اشون غرق شن...

تا خودمون كسي از جنس خودمون داريم چرا سراغ كسه ديگه اي بريم...

اصلا كي ميره اين همه راه رو...
پاسخ: والااااااااااااااا... پسر جماعت سیری چن؟خودمون گل دخمرااااااااااا


anita
ساعت15:17---13 آذر 1391
خدایییییااااااا....به اینا بیاموز....کچل شدیم از دستشون....
پاسخ: ای خدااااااااااااااااااااا...


behrouz
ساعت22:29---12 آذر 1391
دلـــم گـــرمٍ خـــداونــدی اســت که با دستــانٍ مـــن گنــدم بــرایٍ یــاکـــریمٍ خــانه میــــریــــزد...

چه بخشنـــده خدایٍ عـــاشقـــی دارم!

که مـــی خـــواهد مـــرا با اینکـــه مـــی داند گنــه کارم...

بـــرایت مـــن خــدا را آرزو دارمپاسخ: مرسی داداش ... ☻


مهوار
ساعت20:36---12 آذر 1391
من خودم عاشق دوست هم جنسم هستم.

عاشقا.....

اصن یه وضعی.

موافقم باهات....
پاسخ:اوهوم... منم همین طور! یعنی حال میکنم یکی پیدا میشه درک میکنه! راستی...دختری؟!


مرتضی
ساعت20:00---12 آذر 1391
س ابجی من.خیلی قشنگ بود.فدافدا.



ابجی اسمتوبهم میگی؟پاسخ:میسی مرتضی برادرررررررررررر


**فریاد بی صدا**
ساعت11:19---12 آذر 1391


آدمـــا از جنـــس برگـــن ...



گـاهی سبزن ،



گـاهی پاییــزن و زردن !



زمستـــونا دیــده نمیشــن ...



تابستونــا سایبونه سبـــزن ...



آدمـ ها خیــلی قشنگـــن ؛



حیـــف که هر لحظــه یه رنگـــن ...!!








پاسخ: هه! جالب بود. مرسی آجی...


رفیق همیشگی
ساعت23:18---11 آذر 1391
منو ببخش...پاسخ: گریه........................... خوب باش.:((

eli
ساعت19:45---11 آذر 1391
سلام پرنسس جونم...

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤
پاسخ: علیک سلام الی جووووووووووون


نسترن
ساعت16:19---11 آذر 1391
دوباره دلهره

خاطراتم را

تهدید میکند

و من باز

دست به دعا میشوم

تا لحظه ای از صحنه

زندگی ام

محو نشوی
پاسخ: مرسی نسترن جان...


نسترن
ساعت16:11---11 آذر 1391
آخــــــــِی...

کیاینجوری اعصابت رو داغون کرده؟؟؟

مواضب باش سکـــ ـــته نزنی با این اعصابت...

البته دوووووور از جونتپاسخ: نگران نباش...من به اعصابم مسلطم!!!


جعفر برجخانزاده
ساعت15:54---11 آذر 1391
چشم هی میام نظر میدم

واقعا وبلاگت قشنگهپاسخ: لطف داری... ممنون زیااااااااااااد!!!


زهره
ساعت14:50---11 آذر 1391
مخاطب خاص منم بفهمیدپاسخ: هه هه....کووووووفت!!! نخد شدی باز تو!!!

ژیلا
ساعت14:37---11 آذر 1391
پسره آجی

4سالشهپاسخ: آخی................. :((


ژیلا
ساعت14:02---11 آذر 1391
یه وقتایی حس آخرین بسکوییت مونده توبسته ی ساقه طلایی رودارم!

شکسته

و

تنها!!!!پاسخ: گریهههههههههههههههههه...


ژیلا
ساعت14:02---11 آذر 1391
سلام پرنسسم خوبی عزیزم نه فداتشم خیلی بهونه میگیره پاسخ: آخی...عزیزم. خیلی آدم ناراحت میشه....................

رفیق همیشگی
ساعت12:53---11 آذر 1391
اقا من همه اینارو بلدم.خدایا میتونی بیخیال ما شی...پاسخ: آره....از تو خیالم راحته!!! همین درک متقابلت منو اسیر کرده!

eli
ساعت12:24---11 آذر 1391
نکس که می گفت دوستم دارد، عاشقی نبود که شوق من آمده باشد. رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت. صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم.
پاسخ خعلی قشنگ بود الی جون.


اونی بارانه
ساعت11:23---11 آذر 1391
آخی...درکت میکنم...

چرا ملت انقدر بد میگیرن همه چیز رو؟؟؟؟

منم عاشق یکی از دوستامم البته دختره ها...

ولی از ته قلبم دوسش دارم...میمیرم براش...این که ربطی نداره حتما باید واسه پسر تب کنی....

اینایی که میگن طرف پسره واقعا از عشق چیزی سر در نمیارن...

عاشق مادرت باشی یا مثلا خدا...حتما باید پسر باشن...

آیگوووووووووووووووووووووو...

دختر تو هنوز جوونی کچل چرا آخه.....

بیبی از مو بلندا خوشش میادا ک ک ک...

راستی یوبوم توییت داده به بیبی و مینی مینی... ک ک ک...فدا قدر شناسیش...ما اینیم دیه چه میشه کرد...

اوه ترکیدم ،زیاد نوشتمااااااا
پاسخ: ای فدای طومار نوشتنت... میگم همین موهای بلندم بیبی رو اسیییییییییییر کرده!!! چمیدونم ملت چرا همه چیزو به جنس مخالف ربط میدن!


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:11---11 آذر 1391
سلام پرنسس..خوبی؟

چرا فیوز میپرونی حالا

کی گفته عاشق شدی؟؟؟کی گفته پسره؟؟؟


کی کچلت کرده؟؟؟عکس بده مواشو فردا تو جعبه تحویل بگیر


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت9:48---11 آذر 1391
.



زیر پتوی تار شب بغض گلومو میشکنم/که هیشکی باخبر نشه اونی که میشکنه منم/قصه من حکایت گریه تلخ بی صداس/کو کسی که منو فقط بخاطر خودم بخواد/باز یکی بود یکی نبود به زیر گنبد کبود/سهم من از ستاره هاحتی یه چشمکم نبود/چرا یه قلب ساده رو کسی ازم نمیخره/چرا همیشه بی کسی سهم دل ساده تره
پاسخ: مرسی داداش ... خیلی قشنگ بود☻


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 11 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.